Nejčastější dotazy

Děláte i zakázkovou výrobu?

  • Ano, tuto možnost jsme schopni zákazníkovi splnit. Nevyhovuje Vám např. nabízená délka vodítka nebo máte specifické přání? Po kontaktování vše spolu vyřešíme. Kontaktovat nás můžete na Instagramu, telefonním čísle či e-mailem.

Zasíláte i na Slovensko?

  • Ano. Stačí si jen ve volbě Zásilkovny zvolit danou zemi.

Lze vrátit zboží?

  • V případě, že je produkt vytvořen na míru přímo pro Vašeho pejska, tak takový produkt nelze dát již zpět do prodeje – takové produkty vrátit nelze. Ale vše se snažíme vyřešit po osobní konzultaci a co nejvíce vyhovět zákazníkovi. 
  • Pokud Vám zboží přišlo poničené nebo nedorazilo vůbec, neprodleně nás kontaktujte ( instagram, telefon, e-mail) a problém spolu vyřešíme. 

Jak mám pečovat o produkty?

  • Podívej se na naší sekci Jak pečovat o naše produkty, kde jsme vypsali jednotlivé materiály a jak o ně pečovat.

Lze platit i na dobírku?

  • Bohužel, tato možnost platby u nás není možná. Téměř všechny naše produkty jsou vyráběny na „míru“ a po vrácení / nevyzvednutí není v našich silách vrátit produkty zpět do prodeje.

Jaká je doba výroby/dodání ?

  • U každého výrobku se doba výroby liší. Proto je napsaná u každého produktu. Pokud máte v objednávce více produktů, doba dodání se vždy odvíjí od toho, který má nejdelší dobu výroby.