Nejčastější dotazy
Děláte i zakázkovou výrobu?
- Ano, tuto možnost jsme schopni zákazníkovi splnit. Nevyhovuje Vám např. nabízená délka vodítka nebo máte specifické přání? Po kontaktování vše spolu vyřešíme. Kontaktovat nás můžete na Instagramu, telefonním čísle či e-mailem.
Zasíláte i na Slovensko?
- Ano. Stačí si jen ve volbě Zásilkovny zvolit danou zemi.
Lze vrátit zboží?
- Produkty skladem můžete vrátit do 14 dnů. Personalizované produkty, vyrobené přímo pro Vašeho pejska, bohužel vrátit nelze – vždy se ale snažíme najít řešení po osobní konzultaci.
- Pokud Vám zboží přišlo poničené nebo nedorazilo vůbec, neprodleně nás kontaktujte ( instagram, telefon, e-mail) a problém spolu vyřešíme.
Jak mám pečovat o produkty?
- Podívej se na naší sekci Jak pečovat o naše produkty, kde jsme vypsali jednotlivé materiály a jak o ně pečovat.
Lze platit i na dobírku?
- Bohužel, tato možnost platby u nás není možná. Téměř všechny naše produkty jsou vyráběny na „míru“ a po vrácení / nevyzvednutí není v našich silách vrátit produkty zpět do prodeje.
Jaká je doba výroby/dodání ?
- U každého výrobku se doba výroby liší. Proto je napsaná u každého produktu. Pokud máte v objednávce více produktů, doba dodání se vždy odvíjí od toho, který má nejdelší dobu výroby.
